Träffade på ett saknat ansikte påväg hem!

Nämligen Matilda, alltid kul att träffa någon man inte träffar jämt. 

Annars så har jag jobbat som ett djur på skolan, sett en teater om kvinnomisshandel och sedan pratat om den, hemskt, lärorikt och bra enligt mig. Nu sitter jag mest och försöker återfå värmen. Jag krigar ju på i skinnjacka ännu trots denna kyla...varför? Jo fastän dunjackan lockar i de kallaste stunderna så vill jag kunna använda mina älskade skor och det råkar finnas en klack på dem och jag vet inte riktigt om jag riktigt gillar kombinationen av dunjacka och klackar...? Eller är jag helt dum i huvudet som inte riktigt gillar det? Får väl vänja mig, eller ställa skorna på hyllan för faktiskt kan jag inte plåga mig själv i många dagar till om det ska vara denna värmen ute...ursh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0