SÅ HIMLA UNDERBAR!

Typ det bästa jag sett på länge! Ska iallafall skynda mig in i duschen, har aningens bråttom nämligen eftersom att jag ska hinna med att jobba på en marknad och lite så innan jag far vidare. Så jag borde börja snarast så att jag slipper stressa.
Annars har jag skrattat gott åt mig själv idag då jag och Sofia besökte min farmor och kollade på gamla teckningar och annat som jag gjort i mina yngre dar. Bland annat hittade vi denna fina låt text: 

Väm är det som smyger på natten tarv med sej katten o her den i traten. Det är hatten hatten hatten hatten hatten hatten hatten hatten hatten ja det är han. När har har gåt i lakt sej börjar han ångra. Hatten hatten hatten hatten hatten hatten hatten hatten hatten ja det var han.

Ni kan tro att vi fick oss ett skratt, jag skrattar faktiskt fortfarande lite smått och önskar att jag kunde minnas vilken melodi som jag hade tänkt... Men man kan inte veta allt. Ska bege mig mot duschen nu, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0