S O V M O R G O N ! !

Fick kanske det bästa smset jag fått på länge "ingen nk imorn:) eva är fortfarande sjuk:)" alltså börjar jag inte förrän typ...10 över 1? Eller nånting sånt. SÅ UNDERBART!!!! Då behöver jag inte ens känna mig stressad med skolan för... jag har hela natten på mig om det ska behövas och jag behöver ändå inte skrämma alla med mitt sömnlösa ansikte imorn!!!


Fast fan... alltså näää... faaaaaan. Fan fan faaan... så kom jag på nu att jag inte har något mega hål imorgon, fan då vart det inte alls lika lång sovmorgon längre... nåja, 10 över 10 är ju inte heller fy skam.

Fett skumt inlägg blev det, men finns säkert någon som uppskattar det. Jag ska iallafall återgå till att skriva..suck.
Hoppas ni har en lite roligare kväll än mig framför er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0