Ny duchad!

Känner mig som en liten nyponros för stunden, känns bra. Att mina ben är lena känns också bra, ligger och knider dem mot varann, haha för jag älskar känlsan när det blir lent på lent som. Om ni fattar? 

Idag har jag även insett att jag älskar , ! och ( ). Haha, orkar inte skriva namnen riktigt. Allra mest , och ( ). Känns som att jag använder dem jämt och så ofta som jag bara kan. Minsta lilla chans jag får att använda någon av dom, yes den tar jag! Bara en liten sak jag insåg. Det är bara att ni börjar anteckna (läste en randomblogg som använde antecka så roligt så jag blev lite inspirerad och tänkte försöka själv. En liten härmapa, ursäkta!) Dock vet jag inte om jag lyckas lika bra, jag måste nog öva lite mer... Men inte nu.

För det ända jag ska öva på nu är att klä på mig. Ska fara till Albin snart så då vet ni vars jag spenderar kvällen!
Lyx för han som får umgås med denna snygging!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0