Nu kan julen komma på allvar!!



Är ägare till en chokladkalender så nu är allting som det ska igen! Hade tänkt leva utan en iår eftersom att jag kände att det inte var värt pengarna men så vinner min bror två stycken och ger en till mig. Så nu välkomnar jag julen och advent med öppna armar, för jag, min kalender och min mage är redo att matas med choklad och bli full av kärlek fram tills jul (Elin sa nämligen att man blir mer kärleksfull av choklad eller nånting sånt ikväll. 

Mitt sällskap för kvällen har iallafall lämnat mig, har skrattat mer än vad jag gjort på länge så tack för det! Haha. Nu ska jag fortsätta skratta för min bror bad mig att se på Spy Kids 2 med han. Perfekt! Såg ju 1an för inte så länge sen så nu är det dags för uppföljaren. Men först ska jag byta om till lite fulare men mycket mycket skönare kläder intar jag intar lämplig filmtittar position i Jonas säng. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0