Nu har jag lekt igen...



Okej, fråga mig inte varför jag ville ha med Marinens Paradmarsch i detta inlägg, vet inte ens vad det är. Sökte på parad och ja, gud vet varför men jag hittade den och tänkte att självklart ska den få vara med i mitt inlägg! Så, då vet ni det. 

Annars så har jag varit ute med Sofia ikväll och det är alltid lika trevligt. Denna gång var vi dock inte så hurtiga som v i brukar utan placerade våra bakdelar på två rätt så obekväma gungor om sanningen ska fram och satt där och plågades ju mer tiden gick. Men vad gör det . Har iallafall tänkt återgå till min bok igen, haha vart verkligen glatt överaskad, det är veeeerkligen inte den sortens bok jag brukar läsa. Om jag läser så läser jag alltid något i stil med Linas kvällsbok typ, men nej nu vänder jag på steken och läser om ja, jag vet inte riktigt vad ännu, men verkligen inte en kvällsbok álà Lina. I denna tog nämligen en kille självmord det första som hände... hemskt men sånt måste man ju också få skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0