Missa bussen, vilken klassiker..

Så nu är jag varken munter eller taggad. Sen har jag gått och varit sugen på pizza heeela dagen och självklart ska min pappa bestämma sig för att ikväll ja då ska vi äta pizza, bara för att jag inte är hemma. Vilken tajming...menmen, jag deppar inte ihop över en missad pizza. Sånna små saker orkar jag inte grina för. Blir däremot lite stress nu pga den missade bussen, men det får funka bra ändå. Sen känns det lite jobbigt att behöva gå och bära på inte en utan två väskor varav en är gigantisk! Nåja, så kan det vara ibland. Nog med depp nu, ska vänta på bussen istället!

Kommentarer
Postat av: elin

tack och detsamma hörru du ;)

2011-11-04 @ 16:55:30
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0