Min dag idag!

Imorse när vi skulle gå till bussen så fick jag helt plötsligt känslan "shit det är bråttom! AH vi måste springa!" So we did... från början gick det utom ordentligt bra, men sedan rasade allt...eller ännu mer korrekt så rasade jag. Jag hade ingen aning om att asfalten var täckt av hal is. Jag kände hur mina ben och fötter svek mig och for åt varsitt håll och jag föll och gleeeeeeed längs asfalten flera meter..!! Iallafall så kändes det som flera meter för mig, kanske bara var en halv, men det är oväsentligt. Hur som helst. Jag tar mig upp och med skadad rumpa och blöta byxor går vi resten av vägen till bussen där jag inser att vi inte hade behövt springa alls! Så jag hade ramlat heelt i onödan och fick gå med blöta byxor resten av dagen.... tack och lov märktes det inte. Hoppas jag...

Sen när skolan slutat så for jag och.. (håll i hatten nu)... lånade en bok. Jag vet inte hur förvånade ni är, men jag är jätte förvånad faktisk. Kan knappt minnas sist jag läste en bok utanför skolan. Det har aldrig riktigt varit min grej. Men nu ska jag alltså läsa hade jag tänkt. Cirkeln heter boken, av Mats Strandberg och den är djuuuuriskt tjock!! Men förhoppningsvis är den bra iallafall. Kan ju berätta mer om den saken när jag vet om det önskas? 

Ska iallafall avsluta det här långa inlägget och gå och laga mat. Avslutar med att sammanfatta min dag hittills som Bra!


(hihi, kände för att göra nånting nytt och la därför två bilder högst upp och två längst ner. Fantasifullt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0