Kladdkakans dag!

Idag är det kladdkakansdag och jag har inte ätit någon kladdkaka...än. Men det kommer. Istället så sitter jag och funderar allvarligt på att döda någon...förmodligen Albin eftersom att han är i närmast och jag vill ju inte utsätta nån stackars oskyldig gammal tant för min vrede. Varför är jag sur då? Jo, för jag klarar inte en bana i bubble blast(hemskt men sant..) Jag har suttit i vad som känns en evighet med samma bana utan resultat och när jag bestämde mig för att "nu får det vara nog" (dvs att fuska) så finns det tydligen ingen lösning...eller inget internet. Därav min vrede. Kul att veta? Självklart!

Så lite kladdkaka kommer göra susen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0