Jobbar igen

Pub life är uppdraget denna dag igen, har knappt hunnit börja och behövde redan en paus...inte bra, inte bra. Min mage är mätt och belåten eftersom att skolans pizza smakar bra för mig och mina smaklökar, m-um! Fryser gör jag också, jag förstår inte hur skolan har hjärta att utsätta sina elever för detta....värme tack! Funderade starkt på att vara "sjuk" idag för det var verkligen ett nästintill mission impossible att kliva upp ur sängen imorse, men jag tog mig samman och reste mig ut min bädd. Jag har blivit så skolduktig sen skolan började om och jag är inte tänkt ändra på mig för jag vill bli smart!!!

Arkivbild på mig och mina fina bröder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0