I väntan på mamma..

...Så leker jag med webben lite. Det var några dagar sen kände jag. Iallafall så ska jag vara med Jesper ikväll, kanske nån mer. Får se. Blir jätte bra hur som helst. Ja, vad kan jag mer berätta för roligt då? Det gick bra att laga mat, gick bra att plocka bort den också. Köket glänser som en diamant som det alltid gör då jag har lagat mat. Nä nog om detta...

Jag vägrar skriva som om tanken var att uttråka istället för att... ja, underhålla eller nånting. SÅ nu har jag tänkt att avsluta med att underhålla er med några av kanske världens sämsta skämt.. 

-Vad sa bananläraren till bananeleverna?
-Tyst i klasen!

-Varför ser din hund ut som en deg?
- Därför att det är en bull-dog!

-Vilket djur gillar inte bergodalbanor?
- Anti-loopen!


H A H A H A H A H A H A H A H A H A H  A H A H A H A  H A H A H A H A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0