I brist på annat..

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Uttåkad!
Favoritgodis: Blåa flaskor mittemellan dom där platta chokladbitarna! M-um!
Är det nåt du absolut inte äter: risgrynsgröt!!
Kläder just nu: svarta jeans och en blå(?) tröja, men funderar att byta till lite mer mys..
Musik just nu: Siiiilent night, hooooooly night...
Vad sa du senast: Ja det gjorde jag (tror jag iallafall)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Är det ett annat årtal? Isåfall då alla killar hade vita peruker och alla tjejer GIGANTISKA klänningar och så skulle jag vara den där rika dottern som går runt i det stora huset med stora klänningar.... haha.

Sommarplaner: Alltså nä, inte än. Beror väl på ganska mycket.
Fisk eller badkruka: Fruktar att jag mer och mer börjar förvandlas till badkruka...ursh, jag vill inte det..
Saft eller alkohol: Det beror på sammanhang
Hur många kuddar sover du med: Så många som möjligt! Haha, nä men 6 stycken oftast tror jag
Favoritväder: SOL!! och så en jätte liten svag varm vind
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ett all inclusive hotell med personal, en massa trevligt umgänge och...en båt
Spelar du nåt instrument: nä, inte längre
Morgon- eller nattmänniska: Jag vet faktiskt inte, både och eller inget av det typ. Men oftast natt ändå kanske.
Sparare eller slösare: Sparare! men på något underligtvis försvinner pengarna ändå..
Bästa film: Forrest Gump kanske?

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Jag tror att man alltid gör det med sin första kärlek, på något sätt, mer eller mindre. Kanske inte riktigt super älska, men på något annat sätt.
Har du några homosexuella vänner: ja det har jag
Tror du på mirakel: ja, eller det beror väl på hur man vill räkna mirakel
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Är lite osäker på vad det ordet betyder....hehe.

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Är du kittlig: Ibland, ibland inte
Stjärntecken? oxe
Rädd för insekter? Jaaaaa, maskar...!!!
Äckligaste insekten: Maskar!!!!
Chips, morötter eller godis? Glass?!?!
Skriver du dagbok? Ja, ibland
Gillar du att sjunga? Alltså njaa...inte direkt
Anser du att du är stark? När det verkligen behövs då jäklar!!
Brukar du sola? Ja, dock utan någon större resultat men..
Kaffe, te eller inget? Inget, eller jo iste isåfall
Har du en besatthet? Nej det tror jag väl ändå inte

SÅDÄRJA! Nu har jag gjort av med lite av min väntan tid, en haltimme kvar nu tills träningen tar slut tror jag. Ska väl slå på någon film eller nånting sånt tror jag. Har inget bättre för mig än att lyssna på jullåtar så....Feliz navidad, feliz navidad, feliz navidad rospero...blablablablabla....I wanna wish you a merry christmas....from the bottom of my heaaaaart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0