Har på mig kanske världens fulaste klänning..

Dock är den suuuperskön och jätte svängig. Haha. Men jag ser ut som en tant i den, kanske inte så konstigt då ägaren till den är min kära mormor. Eller snarare var ägaren, jag övertog det för något år sedan för jag behövde den till en film men sen dess har den bara legat och samlat damm. Men idag slet jag fram i princip alla kläder som ligger gömda i huset ihopp om att hitta något att ha på lördag? Resultat: Kan ha hittat en möjlig utklädnad. Med andra ord var det värt besväret. 

Utöver detta har jag inte gjort mycket idag. Kvällen spederas med min bror som har tjatat mer eller mindre hela dagen om att jag ska se harry potter med han. Så ja, det är vad jag gör ikväll. Lika bra med tanke på att min hals inte mår så vidare bra. Lika bra att vila den när man får chansen tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0