Godnatt!

En liten godnattpuss också till alla ni fina där ute. Ni fula (talar om insidan) förtjänar ingen, er klarar jag mig bra utan! Så, nu när det var sagt... Hur har eran kväll varit? Bra? Dålig? Lugn? Tråkig? Min har varit bra. Började med att besöka Jespers "andra hem" för första gången. For sedan till Max och såg Jesper. Richard och Markus äta och jag var inte det minsta avundsjuk. Helt sant faktiskt, för jag har varit dööödligt mätt sedan frukost! Helt sinnes! Slutet av kvällen spenderades i Richards källare framför massa mer eller mindre sjuka filmer på datorn. 

Låter inte helt fel va? Det tycker inte jag heller. Nu ska jag skaka av mig alla obehagliga känslor som kommer med hösten (har alltid funkat så för mig, blir allmänt rädd på hösten) och borsta mina tänder som är i stooort behov av att bli lite renare! Och sedan dyka ner i min omtalat sköna säng, hehe. Sov så gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0