Godmorgon!

Jag måste vara den tråkigaste människan i världshistorien vad det gäller att komma på rubriker. Samma gamla tråkiga rubriker hela tiden. Nåja, det är ju inte dom som är det viktiga. Iallafall så funderar jag starkt på att stanna hemma idag. Jag har ju nämt att min mage inte riktigt varit på min sida hela tiden och nu är den värre och den har tagit med sig huvudet också och den visar inga direkta tecken på att bli bättre så jag funderar. Känns bara jobbigt att hamna efter (hehe) men det känns jobbigt att "vara frisk" också om ni fattar? Resultatet brukar då oftast bli att jag ändå inte orkar göra nånting...Har ändå missat första lektionen redan, men samtidigt kommer jag behöva all närvaro jag kan få men ja....

Som ni ser är det mycket att fundera och välja på, men om jag ska lyssna på min kropp och min sjukdom så säger de "Stanna hemma!" men lyssnar jag på min vilja och min mamma så säger de "Gå!". Hm, jag tror att jag gör ett försök att fara så får vi se om det går.... to be continued
...

Ursäkta, men nyvaken+inte helt kry+ett försök till leende= aldrig en succé..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0