Godmorgon!


Godmorgon godmorgon! Jag är inte mycket piggare idag, tyvärr. Ändå tog jag mig en liten sovmorgon, vaknade 45minuter senare än jag borde så jag fick skynda till tusen och till min egen förvåning hann jag faktiskt med bussen. Otroligt. Just nu har jag iallafall engelska och sitter och jobbar duktigt för första gången hittils. Inte illa. Förstår dock inte folk som kan skriva som om det gällde livet och fylla sida efter sida... den gåvan föddes inte jag med direkt. Men men, det finns inte mycket jag kan göra åt saken mer än att hota mina föräldar till och fråga hur dom tänkte och be dem att rätta till sina (mina) misstag. Tvivlar dock på att det kommer lyckas... Får lära mig att leva med det helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0