Godmorgon!

Det glädjer mig att höra att folk tycker det blev bättre med naglarna och jag ska erkänna att ju mer jag vänjer mig vid längden desto bättre tycker jag själv att det blev och precis som anonym skrev så blev det verkligen mycket fräschare! Så jag är jätte glad att jag gjorde det, att jag vågade haha. Antar att jag var lite förblindad förr.

Idag var mina planer att fara på stan (hann inte igår) men sen slog det mig just att det är ju röd dag så jag antar att inget har öppet... nåja, jag ska nig gå ner och kolla om någon gullig liten affär har öppet. Sen ska jag möta Alexandra kvart över ett då vi köper mat sen blir det fix. Håller alla tummar att det slutar bra!

Så såg vi ut förra året, Black eyed peas (fast vi tänkte fel och gjorde peace istället, men uttalet är ju desamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0