Fjortonde november


Idag har jag känt mig som trötter. Inte så konstigt egentligen, fan jag skulle aldrig ha skrivit "kommer sova gott inatt" måste ju ligga någon förbannelse i den meningen för jag har verkligen inte sovit gott! Eller ja, jag kunde inte somna. Jag låg och vred mig till klockan 4 typ. Ursh, jag hatar verkligen att inte kunna somna dirket, jag brukar alltid kunna det! Brukar aldrig behöva ligga och vrida mig mer än typ två, tre gånger tills jag hittar den ultimata platsen att somna på. Men inatt, nej då skulle jag vrida mig som att det inte fanns någon morgondag...ursh! 

Detta har då resulterat till en mycket seg och inge vidare social dag från min sida. Inge vidare kul med andra ord. Ska sysselsätta mig med något icke energikrävande men inte att sova för då kommer jag inte kunna somna ikväll heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0