British Pub Life

Sitter på skolan och läser om the British pub life. Inte lika roligt som vissa i min klass verkar tycka, fast det klart, nog är det roligare än att läsa om olika britiska symboler kanske? Hann inte med bussen, är nog lite rimrostig från lovet, dags att skärpa sig lite! Som tur är hade jag en snäll pappa som kunde skjutsa mig till skolan så ingen skada skedd.

Nu ska jag återgå till att försöka jobba, ursh det hela blev mycket svårare när jag ska jämföra med the Swedish pub life...det var nämligen inte lika lätt att hitta fakta eller typ information om svenska pubar(?) Hittar bara namnen på dem. Well well, finns inte så mycket att göra åt saken. Bara att leta på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0