363 dagar

Goddag goddag, hur mår ni? Själv mår jag toppen. Passar på att blogga lite snabbt nu medan David underhåller Albin och frågar ut honom om mma eller nånting. Vaknade iallafall kring 9 och for in till skolan på öppet hus, kändes otroligt ovärt men måste man så måste man. När jag kom hem så kröp jag ner i sängen igen och vilade igen den sömn jag missade.

Har spelat minibiljard och insett att jag inte är så bra som jag minns... eller så beror det på storleken. Det ska undersökas ikväll då vi ska fara och spela på ett normalstort biljardbord! Hoppas på bättre resultat då... Sen har jag tänkt avsluta detta inlägg med att jag har på mig kanske den skönaste tröjan jag någon sin ägt! Den kommer med största trolighet få värma mig en hel del i vinter... om vintern någon gång vill komma vill säga.

Kommentarer
Postat av: tjernlund

asså rebecka varför är du alltid så jävla vacker?!?!?!?!?!?!?!?!?!

2011-11-20 @ 09:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0