20-11-11

Godmorgon!
Trodde inte att jag skulle kunna somna om där kring klockan 9, halv 10 då Albin skulle fara. Men det kunde jag, tack och lov! Så jag fick mig en skön och välbehovlig sömn och vaknade för ett tag sedan. Ska börja fixa till mig lite för att fira 18åringen, problemet är bara att jag inte har den minsta aning om vad jag ska ha på mig... tror faktiskt att jag har drömt om detta problem och gått igenom hela min garderob fleeera gånger i mitt sinne utan reslutat...

Sen sitter jag och skäms lite för att jag inte har hunnit skaffa en present, personligen (har ju en med familjen såklart, men inte en egen) Men eftersom att julafton är snart så kanske jag hellre slår ihop present och julklapp till något lite större? Hm, inte alls en sådan dum idé faktiskt. Nåja, oavsett hur det blir med den saken så måste jag börja göra mig klar nu så... 

G R A T T I S   A M A N D A ! ! 



Love you

Kommentarer
Postat av: amandii

tack så jätte mycket för att du kom älskade kusin!

ingenting blir som det ska om inte ni är där<3

och om bilderna... var? när? hur? har inget minne av det där

2011-11-20 @ 18:46:47
URL: http://frokenkoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0