S Ö N D A G


Hejhejhej, har helt enkelt inte haft tid att blogga förrän nu, men det blir lätt så på sommaren när man har mycket och göra. Har iallafall varit med Albin det senaste dygnet, samt "firat" min bror konfrimation. Bilder kommer senare för min dator dog mitt i bild överföringen och jag fruktar att den är död för alltid..R.I.P.. men nej, den ska nog klara detta, annars går mitt liv allvarligt under, jag har ju ALLT på min dator, helt mitt liv seriöst...nog om det. Har inte egentlgien inte tid att skriva mer för om si sådär 20 minuter kommer Fanny och hennes syster och hämtar mig och så far vi till Umeå. Spännande, haha, så jag borde återgå till packningen. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0