Lördag den 29 januari

E' hallå!
fin hälsnings fras, me like it alot! yeah yeah.

Kan iallafall berätta att jag håller på att bli frisk, dubbel yeah! Och vet ni hur jag vet det? Jo för jag lyssnar på musik och jag kan inte sitta still för ett öre! Det bara rycker i hela kroppen och jag skulle kalla det att jag dansar även om Rebecka Wallgren inte kan dansa..hm, men nånting åt det hållet iallafall. Rörelser i takt med musik kan vi kalla det istället.
Nog om det, vart bara mer förvirrad för varje ord jag skrev, hehehahah.

Ikväll ska iallafall min bror firas och det kanske är rätt lagomt för min sjuka kropp? Och känner jag mig piggare senare så besöker jag nog firandet av Josse. Top notch!

så såg det ut för 2 år sen, hehe, oherre...

P.S Lite kul info bara, att tröjan jag bar på ovanstående bild (som vid den tidpunkten tydligen gick att bära när någon fyllde år) har nu passat utmärkt bra att hålla min kropp varm ett par av mina sjuka dagar, tänka sig...

P.S2 Ja, som Fanny sa så dampar min dator och jag vet inte hur duktigt jag kommer kunna blogga, men det märker ni ju och sen verkar jag kunna få lite hjälp av Fanny, snällt av henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0