FRÅN AGNES BLOGG

Har verkligen ingenting att göra just nu och så hittade jag denna på Agnes blogg och tänkte, äh vafan, vi kör en sån nu. Så ja, kul för mig, mindre kul för er, men here wo go!

K Ä R L E K:

Är du kär just nu?
kan man säga, ja
Har du någon kille just nu? jo
Har du dumpat någon? jo, fast dumpa låter så mycket värre än sanningen
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Haha jo det har jag nog faktiskt, haha
Vem kramade du senast? Jonas, tror jag
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? haha nej


S K O L A:

Är du duktig i skolan?
Det mina vänner beror helt på vem man jämför med
Har du bra betyg? jo men det måste jag väl säga
Har du fått göra om ett prov någongång? yes
Har du fått ett bra resultat på ett prov? klart!
Sköter du dig i skolan? enligt mig, Ja! kan ju inte vara den värsta iallafall
Har du tuggat tuggummi under skoltid? självklaaart inte...det stör ju alla andra, haha eller nåt.
Har du mobilen på under lektionstid? jo jag har ju som faktiskt det
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? haha japp, och det fick vi på film en gång, mycket underhållande film. haha



F A M I L J:

Hur många är ni i din familj?
fem styckna
Du bor tillsammans med dina föräldrar? yes sir
Trivs hemma? numera, ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? yes det har jag, ett x antal gånger, mer eller mindre
Har skrikit och slagit din mamma? jo..
Har fått en rejäl utskällning på sistone? nej, inte numera
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? jo
Vem betyder mest för dej i din familj? Jonas, och ja, mamma får väl vara med på ett hörn
Du älskar din familj oavsett vad som händer? klart jag gör!



V Ä N N E R:

Du har vänner?
nej, ingen vill vara med mig.. buhuh
Vem/vilka var du med sist? räknas skolan? om inte så typ Elin, eller ja, beror hur man tänker
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? nej, dom ska fan se bra ut! hehe skojar, klart jag gör!
Är det okej att ha kill-kompisar? självklart inte, killar har man bara till en sak..! HAHA nej gud, klart att det är okej!
Har du pussat någon av dina kompisar? ja men jo det har jag
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? vad får jag för det?;) haha nej det skulle jag verkligen inte kunna!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? nä, men börjat umgås mindre med, ja





F J O R T I S:

Du sminkar dig varje dag?
nej inte om jag bara är hemma och så
Putar med läpparna på kort? haha tror ärligt inte ens att jag kan det, isåfall ser det då fan inte bra ut!
Tar kort på dina bröst? yep! varje morgon klockan 8!
Använder foundation på läpparna? nej, har dock gjort... uh-oh
Super dej packad varje helg? nej.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? plattar, ja. fjortisfrisyr? nja det skulle jag inte säga
Ditt hår e knallblont? haha nej, det är knallbrunt



A L K O H O L:

Har druckit alkohol?
Ja
När drack du alkohol senast? i fredags.. heheh
Vem bjöd dej på alkohol? Sist jag drack? hemlighetsstämlat. Eller när som helst? kan återkomma med en lista senare
Brukar du dricka alkohol? beror väl vad man menar med "brukar"
Har du druckit öl? yes
Tycker du om öl? gott ibland



K R I M I N E L L T:

Är det okej att vara kriminell?
  definera (?) kriminell?
Vill du bli kriminell?  lite kriminell skadar aldrig, hehe
Varför gör du sånt här?  vaddå menar du?
Vad är inte okej med att vara kriminell?  ehm, alltså det är väl lite..onödigt? eller det beror ju hur grov kriminallitet vi snackar om här.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? ja självklart! gör det lite hela tiden faktiskt, heheh
Har du suttit i fängelset? nädå, inget sånt
Vill du hamna i fängelset? japp, vore fett coolt liksom ju..!



D Å L I G A  T I D E R:

Vart på dåligt humör den senaste tiden?
  ja, faktiskt lite
När grät du senast?  hehe, igår föll några tårar faktiskt
Du har gråtit över en kille?  hahahaha... ja
Vem bråkade du senast med?  jag...minns faktiskt inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0