nu har jag hittat hem

Har inte fått mycket sömn inatt, började med att mina partners övergav och valde sömnen före mig och ja, så jag låg ensam vaken utan mycket att göra. Somnade tillslut, men vaknade med jämna mellanrum under hela natten och slutligen var natten över klockan halv 9...? kanske? för det fanns bara en lämplig buss att ta från boliden klockan 9.25. Mysigt värre.

Nu är jag iallafall hemma efter att först ha missat bussen (vem kunde tro något annat?) som jag duktigt väntat på i nära en halvtimme, suck suck suck, bara en massa suck. Men inget att hänga läpp över, jag tog mig själv en duktig promenad till edda och hoppade på nästa buss från hållplatsen där, funkade utmärkt!


som vanligt när jag inte har nåt att göra umgås jag med min kära vän herr webbcam. Trevligt sällskap.

Ska iallafall försöka reda ut kvällen nu, kul syssla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0