Ingen lust.

"Om du går fort och ler mycket så är det ingen som märker att du är ful"

Jag har skrivit detta citat förut nån gång tror jag helt säkert men nu skriver jag det igen för jag tycker att det är så jäkla roligt, gulligt, klockrent, sant, kul, kung, genialiskt. OCH ALLT DÄR TILL!
Och det är alltså nån liten unge på kanske 4 år som sagt detta. Hur underbart?

Och på tal om underbara ungar, läs:


Helt underbar bok där barn berättar om kärlek. Så Jäkla Gulligt, Kul, Bra, och alla andra ord!

Hur är det att bli kär?
Om att bli kär är som att lära sig att stava, vill inte jag råka ut för det. Det tar för lång tid.
Leo, 7

Har utseendet med kärlek att göra?

Om man vill bli älskad av någon utanför sin familj, skadar det inte att se bra ut.
Jeanne, 8

Det har inte bara att göra med hur man ser ut. Se på mig, jag ser bra ut och jag har ännu ingen att gifta mig med.
Gary, 7

Säkra sätt att få personer till att bli kära i dig.

Säg till dem att du äger en massa godisaffärer.
Del, 6

Gör inte saker som att ha gröna illaluktande gympadojor. Då får du mycket uppmärksamhet, men det är inte samma sak som kärlek.
Alonzo, 9

Ah, och massa annat, detta är iof inte från boken men samma princip, så jäkla kul. Barn är så jäkla underbara alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0