Det var verkligen inte igår....

Ojojoj.... det var verkligen ett bra tag sen jag bloggade känner jag! Ber tusen gånger om ursäkt för det men jag har ju mina själ, datorn som sagt...
Har däremot hört fina rykten om att den borde vara återställd så snart som imorgon, känns helt och hållet underbart!

Iallafall så har jag väl som mer eller mindre haft en datorfri vecka, kul erfarenhet. Men lever hellre med en dator, min andra halva ju.
Önskar att jag kunde ha massa kul saker att berätta om veckan som gått men det har jag tyvärr inte eftersom att jag faktiskt inte har gjort så mycket alls....mer än att sova typ. Men det är också viktigt.
Ska iallafall vara med Fanny ikväll och det är ungefär allt jag hinner skriva i detta vedervärdigt usla inlägg, har tappat stinget, men vi kan ju be att det kommer tillbaka snarast!

i brist på bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0