Min dag!

Har på börjat ett nytt kapitel i mitt liv, eller åtminstånde så har det återkommit ett nytt kapitel. Nämligen: Att ta kort! Så nu hoppas jag att jag kan ge denna blogg en nystart, lite mer färg, lite mer liv. Lite roligare att läsa helt enkelt..
Under mitt hål for jag som vanligt till farmor och farfar och åt där min vanliga fredags lunch, dvs bullar, pepparkakor (eller andra kakor) + varm choklad när jag är frusen, som idag. Otroooooligt gott!! Hur bra lunch det är kan diskuteras.
Sen, på kulturhistorian, skulle vi fota vårat arbete. Eller ja, det ingick att man skulle ha en bild. Men eftersom att det visade sig att vi inte hade tillgång till fotostudion så gjorde vi oss en egen!
Och detta är då slutresultaet av vårat Parthenon (?) eller ja, Akropolis om man vill kalla det så. Inte illa, inte illa.

Nu sitter jag och väntar desperat på att få mat (hehe, som vanligt....jävla fågelunge) Och medans jag väntar ska jag ta mig i kragen och städa mitt rum för det ser rent för hemskt ut! Sängen är halverst på golvet eftersom att jag inte har orkat skjuta in madrassen sen förra helgen....i övrigt är allt som det brukar vara när jag måste städa. Kläder överallt och så kan man ju bara inte ha det. Jag måste verkligen komma på en ny taktik vad det gäller att hålla ordning i mitt rum... 

Och slutligen! (som ett litet P.S eller nåt) vill jag bara flika in att det gick förvånans värt bra på engelska redovisningen idag! Succé! YEEEEEY!


Kommentarer
Postat av: Josse

Oh yeah, she's back!!

2011-12-02 @ 16:57:48
URL: http://norrlandsstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0