3 T I M M A R K V A R ! ! !

Tjena tjena tjeeeenare! Snygg hälsnig...borde egentligen hälsa på icke svenskt vis..B O N J O U R ! För det är ju faktiskt nämligen så att om 3 timmar, tror jag, sätter jag mig på flyget mot stockholm och sedan vidare mot le Paris. Wiie!!



Det ända jag bekymrar mig över är att åka flyg själv...är nämligen djuuuriskt flygrädd, och ja, det känns tusen gånger värre när jag ska sitta där själv, ojoj. Men lite får man väl genomlida för lite nöje antar jag. Nåväl, ville bara updatera mina små trogna läsare om hur mitt liv ser ut just nu och så, Ha det så bra här hemma och så hoppas jag att jag överlever så vi hörs igen när jag kommer hem. Om detta inte skulle ske så...ja, då har det varit kul att leva såhär länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0