Vädret gör mig lycklig!




Försökte ta säkert tusen bilder på mig själv när jag såg glad ut som jag kunde visa...ingen dög. Såg ut som en pojke eller ett missforster så det blev inget av! Har iallafall hunnit med att sova ett bra tag på altanen när jag kom hem, ååh vad jag har saknat att bara lägga mig där och sova, en sak som händer allt mer ofta ju mer solen börjar titta fram på våren, mmm i love it!

Nu sitter jag och blänger på mitt rum som alltid ska lyckas bli stökigt så fort! Jag förstår verkligen inte hur det går till...får ta tag i det nån dag snart, men inte idag för jag ska klä på mig och sen ta mig in till stan, ska försöka hinna träffa Sofia en snabbis om det hinns och om hon fortfarande är i stan, hehe kul info. Men först, kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0