Underbar dag!





Var verkligen omöjligt att inte var glad idag kände jag. Solen sken och jag lika så, av just den anledningen. Jag tog med mig Sofia ut i det vackra vädret och vi vandrande ner till kiosken där vi avnjöt årets första mjukglass, underbart gott! Hade helt glömt bort den underbara smaken, men inte nu längre. Och jag kan bara säga till alla stackare som inte ätit glass i bergsbyn, GÖR DET!

Ikväll vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, men allvarligt så är jag nog mest bara sugen på att inte göra nånting faktiskt, känner mig seg sen igår, men otroligt glad inte minst av en glad nyhet jag just fick höra och att jag snart ska få mat (herregud, jag pratar ju nästan bara om mat i bloggenn...) vilket känns underbart för jag är riktigt hungrig!
Kvällen som sagt är och förblir ett mysterium, men jag ska försöka hinna visa lite bilder från igår, mycket nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0