SOOOL!


En av mina kvällsönskningar slog iallafall in, sol och mindre blåsigt. Och det gjorde mig verkligen glad alltså! Så nu har jag spenderat i princip spenderat hela dagen i solens strålar, Havla jag ihopp om att bli en liten nyans brunare den andra halvan medveten om sanningen att det aldrig kommer hända..
För jag är verkligen ingen person som bli brun, medans båda mina bröder (som jag tror att jag nämt tidigare) bara behöver tänka på en sol och vips så har dom en solbränna som jag inte ens uppnår i mina drömmar...

Det är iallafall mitt mål i sommar, att bli brun. Punkt. Nu ska jag se om jag hinner förbi Josse en sväng idag istället.


Kommentarer
Postat av: tjernlund ;)

hahah jag och mickan gick förbi,jag skrek men du hörde mig inte :P

2011-04-19 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0