SOMMAR!!!! typ


Har varit ute i solen hela dagen. Syns det? Svar: NEJ!!!!!
Det här börjar verkligen gå mig på nerverna, jag har legat i solen hela jävla dan, utan minsta lilla reslutat..
Jag börjar fundera på om jag kanske ska lägga ner att ens försöka för det ger ju ingen skillnad.. men
jag vågar inte ens tänka på hur jag skulle se ut om jag inte ens försökte..så det är bara att förtsätta
jobba utan lön så att säga. Jobba ska jag förövrigt göra nu, påriktigt alltså, fast nu får jag tack
och lov lön för mitt arbete. 2 timmar ska jag jobba för typ 200, inte helt fel alltså.


Kommentarer
Postat av: josse

hahaha lugna ned dig unge, inte kommer du se någon skillnad på direkten hörru! Snön har ju just och pass börjat försvinna, :P

2011-04-23 @ 18:13:24
URL: http://generalpancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0