SOL SOL SOL SOL SOL SOL



Solen gjorde mig så glad att jag genast var tvungen att dra upp för fönstret (som iprincip alltid annars är nerdraget) och lät solens strålar lysa in och jag tog ett gäng fina bilder i webben, som ni ju ser ovan. 

Annars är jag mycket glad idag. Solen gör mig verkligen glad, och vissa personer i min omgivning och ja, livet leker just idag och har egentligen gjort sen i...fredags? nånting sånt, har känt mig så levande för första gången på länge och inte visar det något tecken på att lägga av med det heller inte! 

För ikväll ska jag på bio för första gången på typ....20 år? nä men fett länge. Sen ska jag klippa mig, inget särskilt coolt egentligen, men har längtat alltför länge efter att bli av med mina risiga toppar... och på torsdag är det äventyr på gång när alla andra har friluftsdag, wiiie. Och ja, helgen känns bra, eller ja fredagen och det lär väl inte var omöjligt att hitta något mer kul!

Men nu ska jag inte sitta och snacka om sånt som inte har hänt, det tar vi när det händer istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0