Sofia Höglund





Här har ni ett par bilder på en underbar vän som heter duga! Fast egentligen heter hon Sofia och hon är en sån där vän som jag har känt hela mitt liv, ända sen jag föddes har hon funnits i mitt liv, inte illa. Faktum är att jag kände hon innan jag föddes, eller ja, för om inte hon hade fötts cirka 2 månader innan jag själv så hade jag burit namnet Sofia, men det tyckte mina föräldrar skulle vara onödigt då vi skulle komma att umgås mycket i våra liv (för ja, våra familjer känner varann och utöver det så är vi även släkt, 3meningar faktiskt)

Hon har jag iallafall umgåtts med ikväll och det är alltid lika trevligt! Och imorgon nån gång, fara lyckosten till Stockholm med ett par vänner, åh vad kul alltså! Smått avudsjuk måste jag erkänna att jag är, menmen.  Nu har jag iallafall presenterat Sofia och sagt att hon är en himla fin vän och allt sådant så nu har jag väl inte så mycket mer att säga faktiskt. Så ja, Godnatt kanske det blir för idag då. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0