Snowboard!




Let's have some fun this weather is sick, i wanna take a ride on the liftbygelstick
don't think to mutch just take that stick, i wanna take a ride on the liftbygelstick.
Let's åka snowboard, hoppa i backen ramla bryta nacken åka snow snowboard, åka snowboard

En fin sång som jag och Sofia diktade ihop när vi åkte lift en gång i 9an..? och ja, den låten kom oberett upp i min hjärna så den sjöng jag på lite hela dagen medans jag åkte så länge backen, vädert och min egen ork tillät mig. Gud så kul! 

Härnäst ska jag slänga på mig lite kläder och sedan ta mig till stan, lär nog inte höra av mig
mer ikväll så därför önskar jag er alla en trevlig söndagkväll just här, just nu.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0