Snart är det slut


Jag står på slutet av att vara 16 år.
Min sista dag har snart passerat, snart går jag in i sista timmen, sen handlar det bara om minuter innan timmen är slagen och jag blir 17!!! HÖRDE NI DET!?!?! 17 jävla år! Hur sjukt??? mycket!

Jag har iallafall som plan att inte vara vaken då, blir inte samma känsla. Jag gillar inte egentligen att fylla år, och jag tänker inte göra saken värre genom att vara vaken när timmen slås. Nej nej nej. Jag ska sova först för att sen vakna på min födelsedag och där med punkt. Så Godnatt, sug på ordet ett tag, för det är sista gången ni hör ett Godnatt från en 16årig Rebecka. Okej lögn, för jag tänker säga det igen nu, en gång till för att få ett bättre avslut på inlägget, Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0