Kul för mig iallafall!

1. Fullständigt namn? - Maria Rebecka Wallgren
2. Exakt ålder? -  16år men blir 17 om 15 dagar (shit!!)
3. Vart bor du? - bergsbyn
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa Jonas och David
5. Husdjur? - nope
6. Färg på ditt hus? - grått och vitt, verkligen glädjande färger alltså!
7. När är du född? - 1994
8. Klass? - 1an
9. Vilket år tar du studenten? - 2013 borde det bli
10. Något jobb? - nej inte det.. 
11. När ska du sova ikväll? - så snart jag kan hade jag tänkt mig
13. Duschat idag? - nää, duscha är för mesar
14. Kramat någon idag? - ja 
15. Pussat någon idag? -
ja
16. Vad har du ätit? - oj shit, har ätit mig igenom hela dagen känns det som..
17. Dagens klädsel? - just nu bara skjorta, tidigare svarta jeans och stickad tröja
19. Dagens sötnos? - inte min mobil iallafall..!
20. Dagens roligaste? - när Sofie skrämde Mimmi i korridoren, HAHA!
21. Har du många vänner? - beror väl vem man jämför med
22. Hur många har du kysst? - jaaa för det har jag koll på!
23. Vem kramade du senast? - Fanny tror jag
24. Hur många vill du ha sex med? - vaddå vill? inte precis så att jag har en exakt siffra jag jagar?! 
25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? - ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Fanny
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från Albin, ”din mobil verkar ju gilla våld oerhört mycket alltså:$ det är ju också ett sätt;)<3” 

F A V O R I T :
31. Film? -
Forrest Gump är ju fett bra alltså!
32. Låt? - Har ingen sådan, meeen markoolio är ju alltid en hit, hehe
33. Mat? - ursh, vill inte tänka på mat just nu faktiskt..
34. Dryck? - har nog ingen, men vitamin well smakar bra på tungan alltså!
37. Stad? - göteborg kanske? eller kanske uppsala
38. Land? - Sverige är ju faktiskt inte helt fel på sommarn
39. Ämne i skolan? - vet inte, inget typ
40. År? - 2010 var jävligt grymt alltså!
 

S E N A S T E :
41. Personen du tänkte på? -
Vet faktiskt inte
42. Personen du kysste? - Albin
43. Gången du spydde? - nyårs?
44. Gången du grät? - typ en vecka sen tror jag
45. Pizzan du åt? - länge sen...
46. Gången du var i göteborg? - snart ett år sen
47. Gången du var i stockholm? - körde igenom där i somras..?
48. Gången du var full? - helgen
49. Gången du var hög? - länge sen
50. Personen som såg dig gråta? - Albin


A N T I N G E N  E L L E R :
51. Svart eller vitt? -
doesn't matter if it's black or white
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på humör och umgänge
54. Tv-spel eller datorspel? - bara det är ssx tricky är jag nöjd! hah!
55. Singel eller upptagen? - jag är upptagen nu, ja
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad 9 gånger av 10
59. Big brother eller paradise hotel? - glömmer alltid se..
60. Svart hår eller blont? - på mig? Jag har brunt
61. Blåa ögon eller bruna? - jag har blåa, ja
62. Choklad eller lakrits? - chocklad
63. Göteborg eller stockholm? - kanske Göteborg ändå 
64. Högerhänt eller vänsterhänt? -
right baby!
65. Coca cola eller fanta? - fanta!!!!
66. Pizza eller kebab? - pizza, tror jag
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - dö såklart?!?!?!

A N T A L :
70. Personer du älskar? -
orkar inte tänka
71. Personer du hatar? -
hata vet jag inte
72. Personer som sagt jag älskar dig? - till mig? vet inte
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 5 kanske.. 
74. Glassar du ätit på en dag? - många, hehehe
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - har inte varit på nån i år
76. Gånger du haft minnesluckor? - har hänt
77. Piercingar har du? - naveln
78. Personer du saknar just nu? - typ ingen, eller jo det finns väl nån

V E M :
80. Vill du kyssa nu? -
jag får ju spö om jag inte säger Albin här..haha
81. Ska du träffa imorgon? - klassen till att börja med
82. Sjöng du senast för? - Albin...stackare
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Christoffer
84. Spelade du tv-spel med senast? - nån vecka sen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Fanny, Alex och Sofie, eller ja romatisk och romatisk men
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - mig själv
87. Förtjänar att dö? - ingen jag vet just nu
89. Vill du sova brevid inatt? - vill? Albin såklart

V A D :
90. Gör dig glad? -
vännerna och så
91. Gör dig ledsen? - fel tankar, bli sviken, känna mig osäker osv
92. Vad vill du helst göra nu? - jag..vet faktiskt inte?!
93. Önskar du att du slapp göra? - gå skola..
94. Vill du ha nu? - PENGAR!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - oh shit, det har jag inte ens tänkt på...kanske är dags 
96. Längtar du till? -
lovet!
97. Tycker du om dina betyg? - tycker om och tycker om, duger
98. Ångrar du i ditt liv? - för mycket
99. Är det bästa som har hänt dig? - Det är mycket det, första tanken var Albin men finns mycket mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0