I'm not the one to blame it's you. Or is it me?


Nu ska jag försöka sova och hoppas att alla tusen tankar som snurrar i mitt huvud ska lösa sig under nattens gång. Hoppas kan man alltid. Jag hoppas också att vädret är lika soligt men mindre blåsigt imorn för det skulle göra mig glad. Jag hoppas mycket just nu. Jag vill mycket och jag undrar mycket. Men inget händer. Jag måste göra nånting men vet inte vad. Det är mycket att tänka på, jämt. Hur ska jag göra och vad ska jag göra och om jag gör det hur gör jag det bäst och vad händer om jag gör det och vad händer med den och vad ska jag göra då, vad ska jag säga hur ska jag säga... det tar aldrig slut.
Jag blir less, förbannat jävla less på alltihop! Önskar att jag kunde sälja min hjärna på blocket just nu, vill bara bli kvitt den! Men så funkar det inte.. jag sover istället och hoppas för mitt liv att livet känns lättare när jag vaknar. Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0