Gårkvällens grillning

Igår grillade jag alltså med några ur min gamla klass. Vi började som fyra stycken men sen dök den ena efter den andra upp och tillslut vart vi...håll i hatten nu...hela 7 stycken som mest!(samtidigt för Rebecca han fara) Trevligt var det iallafall, har ju som inte sett, och än mindre umgåtts med de flesta på..länge. Men nu har jag inte mycket mer att säga. Får bli lite bilder istället!

Jag insåg nu hur otroligt ljjust det var när vi kom!

Matilda och Frida

Spana in krokodilen!!!!!

Sampa, Gustav och jag

eld

Matildas marssisar och kexx


Jag svär, vi gjorde den största elden jag träffat!!! (ja, majbrasan borträknad)

Fotograf: Matilda

Per anlände lite senare

Har bilder på var och en av oss i "Kungastolen" men denna gillade jag mest, haha
Alltså, en fjärdedel av min gamla klass dök upp. Soft!

Innan jag avslutar detta milslånga inlägg vill jag bara flika in hur otroligt mycket jag ogillar att skriva under varje bild, men ändå kan jag inte låta bli...DET är aningens skumt tycker jag... nåja, slut snackat nu ska jag ringa Fanny!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0