DRA PÅ TRISSOR!!!!!

Jag råkade just läsa på en blogg att valen för åk 2 ska in på onsdag!!!!!! eller ja, för dom iallafall och jag antar att samma gäller min klass? kanske kanske inte. Oavsett vilket så tackar jag gudarna att min hjärna fick mig
att klicka in på den bloggen när jag egentligen inte alls orkade. Min hjärna har haft fullt upp med att
fundera på om jag ska söka om i Umeå eller plåga mig själv på teater linjen i hela 2 år till....jag blir inte klok. Ena dagen
känns Umeå som världens smartaste val och jag är bombsäker! Nästa dag känner jag att varför skulle jag
vilja lämna mitt liv i Skellefteå? Mina vänner, Albin, min familj, min säng, mitt hem, min trygghet MITT LIV.
Men sen tänker jag på Umeå...ny stad, nytt hem, nya äventyr, nya människor, nytt nytt nytt och spännade!!!
 
4438510791_28a4a83b31_z_large

Som sagt, jag blir inte klok och har inte den minsta aning om vad jag ska välja...MEN jag bör ändå göra
åk 2 valen ifall att och för säkerhets skull. Så det är bara att tänka så det knakar, ojoj...jag vill verkligen
inte tänka just nu kände jag.. Kan inte bara mitt samvete, min inre röst, Gud, någon, vem som helst
komma och tänka åt mig och ge mig det rätta svaret på vad jag ska göra, för jag vet inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0