Dags att förklara mig


Det var helt enkelt så att jag bestämde mig för att sätta käpparna i hjulet och premiär bada redan i april eftersom att jag alltid annars brukar vara sist på jorden att ta mig i vattnet, men nu skulle det sannerligen bli ändring på den saken kände jag! Så jag rusade in i stugan och letade kläder som skulle kunna få blötas ner och de ända jag fann var de dösnygga sakerna på bilden i förra inlägget, funkar utmärkt tänkte jag och sen var det bara att tuta och köra så att säga.

Tänkte även en liten tanke i bakhuvudet att nu skulle jag få känna hur alla som hamnade i vattnet när Titanic sjönk kände, för ja temperaturen var densamma (dvs kring 2 grader!) Spännande tanke, sen sa det plask (eller ja, mer skvätt skvätt skvätt för jag sprang) och vips hade jag badat!

Så var det med den saken och jag ångrar mig inte en sekund! Dock känner jag att jag håller på att få mitt straff, en förkylning lurar runt hörnet och innan var jag frisk som en nötkärna. Men det är smällar man får ta helt enkelt. Men nu tror jag att jag bör försöka få mig lite sömn om jag ska klara morgondagens plågor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0