Bowling bilder








Hann inte lägga upp några bilder igår eftersom att jag for och gratta farmor (med familjen) och sen raka vägen till Albin. Så det fick bli bildvisning nu istället. Jag vill be att alla uppmärksammar att jag fick en strike! (fick faktiskt två, och ändå kom jag nästan sist...fusk!) Är iallafall otroligt glad över det, det gjorde väl nästan min kväll!

Idag har jag iallafall varit så duktigt att jag gick hem. Från stan till bergsbyn, otroligt bra jobbat där tycker jag! Härnäst så ska jag byta lite kläder och sen ta mig till Fanny tror jag. Börjar snart veta precis vars vartenda träd på vägen från stan till Byske står, har åkt där så mycket så det är som mitt egna rum den vägen. Nästan iallafall.


Kommentarer
Postat av: marcus

tack så mycket rebecka :D<3 älskar din blogg :O <3

2011-04-17 @ 16:51:17
URL: http://marcustjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0