Bilder från igår

I brist på trötthet och intressanta saker att berätta tänkte jag helt enkelt ta och visa resterande bilder från igår då vi besökte min kära mormor (samt en liten trip till stugan som sagt) Det är ju inte helt fel med bilder ibland faktiskt!

Det första jag gjorde var faktiskt (osocialt nog..hehe) att parkera mig själv och en tidning i solen på ballkongen, obeskrivligt skönt!

Sen hittade jag en bild på en rätt söt kusin kvartett (sista ungen saknas dock för han var inte född ännu)

Mormor njöt i solen men avstod från att bada, liksom alla andra (mesar..hehe)

Mina bröder passade på att testa sin fiskelycka, som denna gång inte var någe vidare bra.

Kojan stod kvar lika stabil som alltid, dock var taket en aning mosat, men inget som inte gick att fixa.


Påväg hem hade jag och min bror fruktansvärt tråkigt och tog därför ett x antal hel snygga bilder på oss, här har ni 2 favoriter.

Det var det. Och nu ska jag verkligen på riktigt sova, om jag så ska räkna får tills jag dör så ska jag banne mig sova nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0