Bara bara väntan..


I väntan på att det ska bli dags att avlägsna delar av mitt hår så sitter jag på biblotekets dator, var lite av en standard förr när jag gick skola bara ett stenkast bort. Väntade man på nånting eller någon efter skolan och inte visste hur man skulle fördriva tiden...dator på bibblo, ohyeah! Har säkert suttit på tok för många timmar här under årens lopp...bloggat massor här har jag också gjort. Ett par exempel har ni här, här och här.

Men nu är jag klar här och ska fortsätta min väntan någon annanstans, den som gissar rätt kan få ett äpple.
Slutligen vill jag bara säga att fan va coolt att texten blev lila bara sådär, av sig själv! WOW!
Ingen aning hur det gick till och vet inte heller hur jag ändrar på det så det får fortsätta vara så, men nu är det dags att dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0