Alexxxxandra!


Sitter med Alexandra som under dagens lopp har fått smaka på kärlek utan dess like!  Av ingen annan än jag själv. Jo jag tog mod till mig och skrev ner alla mina känslor för henne vilket resulterade i en kärleksdikt med rim! Och ja, jag tror hon blev kär och insåg att jag har allt som Markus aldrig kommer ha och aldrig kommer få!

Dock är jag inte ensam i kampen om att vinna Alexandras hjärta, nej Linda är också med i kampen så det är mer eller mindre tredje världskriget just nu...men jag tror att jag kommer vinna, för min charm, mina oslagbara kärleksförklaringar, ljuvliga dubbelhakor och med min replik som jag slänger iväg med ett smickrande leende i svåra situationer nämligen "Jag är den rätta för dig! Och jag älskar dig mer än Linda!" kommer jag nog med största sannorlikhet att vinna Alexandras hjärta och sedan leva lyckliga i alla våra dar...

...Precis som Askungen och Törnrosa som vi ska förvandlas till om några dagar då vi ska fara och berätta våra sagor för små söta barn och jag önskar oss själva all lycka till det !


Kommentarer
Postat av: Linda

DU KOMMER INTE ATT VINNA! ALEXANDRA ÄR MIN!!

2011-04-04 @ 17:32:41
URL: http://lindaweesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0