11:19


arkiiiv

Sitter i skolans datasal och har allmänt tråkigt men snart slutar lektionen och då har vi lunch.
Är mätt som en räv men törstigare än jag varit på år och dar! Verkligen konstigt alltså, när jag inte
får dricka vattnet vill jag dricka vatten jämt. Men när jag får dricka det så nöjer jag mig med att
dricka nån klunk när jag borstar tänderna eller så, verkligen inte jämt! Eller det är nog egentligen
bara så att det är för att man tänker inte på det när man har det, men när man inte har vatten
så tänker man på det. Lite som med allt. Att oftast bara tänker på det man inte har och det är
just det man vill ha, och när man har det så tänker man inte på det, skumt egentligen.
Men nu vart jag tillsagd att leta bilder så ja, jag får väl lyda och göra det då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0