DÖD ÅT RWALLGREN.BLOGG.SE!!!

jag är helt urless på min blogg! kanske mest av allt utseendet. Jag minns då det var nyare än nyast och då var jag megaproud över vad jag åstakommit. nu vill jag bara bita på den och stampa på den och bita och stampa och lägga den där man ska stänga dörren och stängt dörr så nu är den alldelens platt!! (3årig?? rebeckas sätt att uttrycka ilska)
Ska försöka ta och göra något åt den saken, men ursh vad jobbigt det känns, men får kanske tillbaka blogg lusten då, who knows? inte då jag, men det är värt ett försök iallafall.
bara för att att min blogg är röd, jag är röd och jag skulle skriva om tomat. och för att det var en bild..

Kommentarer
Postat av: frida

hahahahahah jag vet men alla är inte lika smarta som du rebbis ;)<3

2010-11-29 @ 22:43:24
URL: http://fridaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0