Poff sa det bara!

All drivkraft försvann, jag kommer inte hinna lära mig allt som världens elakaste man förtillfället (Dag) bestämt sig för att ha med på detta förbannade jävla prov. Nu är det bara ren ilska mot denna barnmisshandlare alltså!!
Har inga fina ord i munnen att säga till honom alltså, allt jag kan göra nu är att be till gud att han flyttar provet till på torsdag så att jag har lite mer tid på mig. För faktum är att detta är det viktigaste provet jag någonsin behövt skrivat (ja, idiotiskt att jag inte har pluggat tidigare isåfall, jo jag vet) och det är liksom bara så att jag måste få G, annars kan jag ju lika bra lägga ner livet (nja, inte riktigt, men nära på alltså) AHSGDJG vad jag hatar skolan alltså!!!

Nej, fel inställning Rebecka!! Några få timmar kvar av natten finns det, närmare bestämt 2 stycken, på det hinner du faktiskt göra mycket! Så det är bara att du kör på nu, GO GIRL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0