Dag 01 - Om mig

Som ni märker så har jag bestämt mig för att haka på trenden och nu ska jag alltså berätta om mig själv..
Ja, till att börja med så heter jag Maria Rebecka Wallgren och är född den 29 april. Jag skulle nog säga att jag är glad oftast eftersom att allting blir så mycket bättre av att vara glad, så det försöker jag vara hela tiden. Klart jag har mina sämre stunder med då brukar jag försöka att hålla det för mig själv, så gott det går. Skulle även kalla mig själv rätt posetiv men det hänger lite ihop med det jag nyss skrev.

När jag var liten hade jag en hjärna så att man nästan kunde tro att jag var skapad av Einstain själv (!!) vad som har hänt med den hjärnan genom alla år är ännu en fråga utan svar. När jag var liten ville jag även vara kille, anledningen till detta var att jag bara umgicks med killar, där jag bodde jag jag iprincip omringad av hus med manliga ungar i min ålder och då kändes det minst sagt utstött att vara den ända kvinnan. Så i flera år gick jag och avundades min bror och försökte istället att vara så pojkig jag kunde trots mitt att mitt äkta jag var flicka. Det tog mig fram till 2an-3an att slutligen acceptera att jag var flicka och sedan sakta men säkert smälta in i flickkroppen. Och nu storm trivs jag och är så gott som alltid nöjd med det! Fast det klart att jag ibland förbannar det när jag åker bil och det plötsligt börjar trycka i blåsan... men sånt är livet!

Mer än så orkar jag faktiskt inte berätta om mig själv, eftersom att hela det här, ja vad man nu ska kalla det, faktiskt kommer att handla till större delen om me, myself and I. Så ni lär ju lära er mer om mig under tidens gång. Kul för er!

1år (för er som undrar tittar jag på en tårta)

9år (detta var då på min över gång från man till kvinna)

12år (saknar att vara man och försöker skapa en trovärdig mustach)

13år (ingen kommentar...eller jo! detta är en fenomenalt bra bild som visar att jag inte har någon färg på mina ögonbryn!! vilket chockar det flesta med tanke på mitt mörka hår..Fast jag kom på att andra bilden visar det ännu bättre faktiskt..)

14år (var ju tvungen att visa att även jag har haft lugg..en gång..som känns som 100år sen)

..och så nu,(eller ja, den senast tagna bilden på mig som finns på denna dator) 16år.

tada! jag ger er Rebecka genom tiderna! ursh, har aldrig på så länge jag kan minnas visat så många bilder av endast mig (okej, även mina bröder menmen) Det var en ny upplevelse...
Men där med var dag 01 avklarad! katsching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0